Освітні лінії

Особистість дитини Дитина в соціумі Дитина у природному довкіллі Дитина у світі культури Гра дитини Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Мовлення дитини
*здоров’я та фізичний розвиток *формування основ духовно-моральних якостей *духовне виховання; *сім’я; *родина; *спілкування; *культура в побуті; *поведінка в громадських місцях; *формування почуття гумору; *ставлення до ровесників та інших дітей *природа планета Земля; *предметний світ. Житло; *рідний край; *транспорт і засоби зв’язку; *праця дорослих 1.Гра як провідна діяльність 1.Сенсорні еталони *геометричні фігури; *орієнтування у просторі; *орієнтування в часі Звукова культура мовлення
*здоров’я та хвороби; *гігієна життєдіяльності; *рухова активність та саморегуляція 2.Основи правової культури *життєдіяльність дитини у природному довкіллі; 2.Предметно-практична діяльність *господарсько - побутова праця; *праця у природі; *основи економічної культури Формування особистості у грі 2.Елементарні математичні уявлення Словникова робота
*безпека життєдіяльності *правила дорожнього руху; *безпека в побуті; поведінка з незнайомими людьми; *безпека на природі. 3.Народознавство *сім’я,родинні традиції; *українська оселя; *краєзнавство; *народний одяг; *ігри,українська народна іграшка; *календарно-обрядові свята; *українська національна кухня; *народні ремесла *Всесвіт 3.Світ мистецтва;; 4.Художньо-продуктивна діяльність *образотворча діяльність/малювання, ліплення,аплікація, конструювання; *музична діяльність; *театральна діяльність; *літературна діяльність Граматична правильність мовлення Мовний етикет
Зв'язне мовлення
Підготовка руки дитини до письма
Кiлькiсть переглядiв: 269

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.