Критерії уроку з особистісно-орієнтованою спрямованістю
1. Наявність в учителя навчального плану,
відповідного рівню підготовки класу.
2. Використання проблемних творчих завдань.
3. Активізація знань, які дають змогу учневі самому вибирати тип, вид і форму матеріалу (словесну, графічну, умовно-спмволічну).
4. Створення позитивного емоційного налаштування всіх учнів на роботу в ході уроку.
5. Визначення на початку уроку не лише теми, а й структури навчальної діяльності на уроці.
6. Обговорення наприкінці уроку не лише того, що "ми дізналися" (чим оволоділи), а й того, що сподобалось (не сподобалось) і чому, що хотілося б виконані ще раз, а що - зробити по-іншому.
7. Стимулювання учнів до вибору й самостійного використання різних способів виконання завдання.
8. Оцінювання (та аналіз) під час опитування на уроці не лише відповіді учня, а й способу його мислення, причин і суті помилок.
9. Аргументування оцінки, яка виставляється учневі під час тематичної атестації, рядом параметрів:
• правильність
• науковість
• самостійність
• оригінальність відповіді тощо.
10. Визначення й коментування не лише теми та обсягу домашнього завдання, а й методів раціональної організації навчальної роботи під час його виконання.
Коментарi