Урахування особливостей учнів класу:
? успішність (сильний, слабкий, неоднорідний, пасивний);
? ставлення учнів до предмета;? темп роботи;
? сформованість навчальних умінь;
? загальна підготовленість учнів;
? ставлення до різних видів навчальної діяльності;
? ставлення до різних форм навчальної роботи, у тому числі нестандартних;
? загальна дисципліна учнів.
Урахування власних індивідуальних особливостей учителя:
? тип нервової системи;
? комунікативність;
? емоційність під час організації навчальної діяльності учнів;
? управління сприйняттям нового навчального матеріалу учнями;
? уміння подолати поганий настрій, погане самопочуття;
? упевненість у своїх знаннях, уміннях;
? наявність умінь імпровізації;
? уміння використовувати різні засоби навчання, у тому числі технічні
й електронні.
Коментарi