? Розробка системи уроків за темою або розділом.
? Визначення освітньо-розвивально-виховних завдань уроку на основі
програми, методичних посібників, шкільного підручника й додаткової
літератури.
? Добирання оптимального змісту матеріалу уроку, розчленування
його на низку опорних знань, їх дидактична обробка.
? Визначення головного матеріалу, який учень повинен зрозуміти і
запам’ятати на уроці.
? Формулювання навчальних завдань уроку.
? Розробка структури уроку, визначення його типу й найдоцільніших
методів і прийомів навчання на ньому.
? Знаходження зв’язків під час вивчення нового матеріалу з іншими
предметами й використання цих зв’язків під час вивчення нового
матеріалу і під час формування нових знань та умінь учнів.
? Планування всіх дій учителя й учнів на всіх етапах уроку, і
насамперед, – під час застосування їх у нестандартних ситуаціях.
? Добирання дидактичних засобів уроку (кінофільмів, картин,
плакатів, карток, схем, допоміжної літератури тощо).
? Перевірка обладнання й технічних засобів навчання.
? Планування записів і замальовок на дошці вчителем і виконання
аналогічної роботи учнями на дошці і у зошитах.
? Передбачання обсягу й форм самостійної роботи учнів на уроці та її
спрямованості на розвиток їх самостійності.
? Удосконалення форм і прийомів закріплення отриманих знань і
набутих вмінь на уроці та вдома, прийомів узагальнення й
систематизації знань.
? Складання списку учнів, знання й уміння яких перевірятимуться
відповідними формами й методами з урахуванням рівнів їх
сформованості; визначення змісту, обсягу і форм домашнього
завдання, продумування методики домашнього завдання.
? Продумування форм підбиття підсумків уроку
? Планування позакласної роботи із запропонованої теми.? Запис плану
й ходу уроку відповідно до вимог.
Коментарi