ОПТИМІЗАЦІЯ СПІЛКУВАННЯ З УЧНЯМИ

? Поява в класі – бадьора, впевнена, енергійна.

? Загальне почуття в початковий період спілкування – бадьоре,

упевнене.

? Наявність комунікативного настрою: яскраво виражена готовність до

спілкування.

? Енергійний прояв комунікативної ініціативи, емоційна

налаштованість на діяльність, прагнення передати цей стан класу.

? Створення на уроці необхідного емоційного налаштування.

? Органічне управління власним самопочуттям під час уроку й

спілкування з дітьми (рівний емоційний стан, здатність до

управління самопочуттям, незважаючи на складні обставини, зміни

настрою).

? Продуктивність спілкування.

? Управління спілкуванням: оперативність, гнучкість, відчуття

власного стилю спілкування, уміння організовувати єдність

спілкування й методу впливів.

? Мовлення (яскраве, образне, емоційно насичене, висококультурне).

? Міміка (енергійна, яскрава, педагогічно доцільна).

? Пантоміміка (виразна, адекватна до жестикуляції, пластична

образність, емоційна насиченість жестів).

Кiлькiсть переглядiв: 135

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.