Повернутися до звичайного режиму

ПОРАДИ ПРО ВСЕ

? Постійно пам’ятай про те, що учень, який сидить у класі перед тобою, –

особистість, яку ти повинен навчати.

? Визнач для себе кілька важливих моментів, а потім неухильно їх виконуй:

- починай урок завжди вчасно;

- завжди будь готовим до уроку, чого б це тобі не коштувало;

- приходь у клас хоча б за 15 хвилин до дзвінка, щоб устигнути перевірити стан

кабінету, готовність дошки, учнів; зробити записи в журналі; відповісти на

можливі запитання учнів; самому щось сказати та ін.;

- обов’язково записуй на дошці тему уроку й домашнє завдання, простеж, щоб усі

учні записали його в щоденники.

? Учися розподіляти увагу, щоб на будь-якому етапі уроку утримувати в полі

зору весь клас, устигнути запитати учня, якщо він відволікається або

розмірковує про своє.

? Не зневажай записами на дошці, навіть простенькими кресленнями,

малюнками, тому що учень, яким би неуважним він не був, обов’язково

перепише з дошки в зошит.

? У будь-який спосіб домагайся уваги учнів на уроці:

- цікавим поясненням, досвідом, запитанням (працює мимовільна увага);

- коментуванням розв’язування завдання з місця, без запису на дошці;

- уміло застосовуй на уроці слово “Увага!”, але не зловживай ним.

Учням потрібно обов’язково спочатку сказати, яку важливу роль на уроці

відіграє це слово: якщо вчитель вимовив: “Увага!” – отже, учень повинен

зосередити увагу на вчителеві, чим би він не займався до цього.

? Не бійся вчитися у своїх колег та учнів, не семінарах та курсах, за книгами і

журналами Не жалій себе!

? Відвідуй уроки своїх колег, особливо в тих класах, де справи найгірші. Ти

знайдеш відповіді на багато питань, що турбують тебе.

? Візьми собі за правило: до підготовки кожного уроку ставитися творчо, вносити

в кожний родзинку. Не так уже це й важко,варто тільки виявити бажання.

Психологічні дослідження свідчать, що причаровувати серця можуть тількі ті

вчителі, які працюють творчо й із захопленням. Творчість учителя повинна

бути постійною, щоденною, невичерпною. І це не подвиг, а норма педагогічної

праці.

? Докладно розроби конспекти одного або кількох уроків. Нехай вони

відрізнятимуться від звичайних: формою уроку, методами, насиченістю,

цікавою інформацією, дослідами тощо.

? Не жалкуй часу на написання гарного докладного конспекту уроку: у

майбутньому заощадиш багато часу.

? Працюючи над конспектом, використай свої позначення. Наприклад, червоним

кольором записуй тему уроку, питання до учнів; зеленим – записи за

дослідами і демонстраціями; умовними позначками – те, що необхідно

продиктувати учням, що зафіксувати на дошці, та ін.

? Запам’ятай: “Обіцяв – зроби!”

? Готуючись до уроку, краще розв’язувати завдання на окремих картках,

причому завдання з одного задачника – на картках одного кольору, з

підручника – на картках інших кольорів (різнокольорові картки виготуй із

обкладинок старих зошитів). Так створиться гарна картотека – розв’язник. Це дуже зручно.

? Обов’язково виписуй методичні журнали й газети, і відразу почни вести

картотеку статей.

? Готуючись до кожного уроку, визнач мінімальний набір найголовніших

запитань і понять, тримай їх у полі зору учнів весь урок. Аналогічно в кожній

темі визнач основні поняття й багаторазово їх повторюй протягом усієї теми.

? Використай на уроках принцип Ходжі Насреддіна: “Нехай ті, які знають,

розкажуть тим, які не знають”.

Кiлькiсть переглядiв: 397

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.