Школорадісний Тиждень початкової освіти!

Із метою активізації методичної роботи, розвитку творчої діяльності, професійної майстерності та компетентності педагогів, пропагування передового педагогічного досвіду – інтеграції предметів та робота за адаптованими програмами «Крок за кроком» та «Лицем до дитини» , створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості дитини, розкриттю унікальних здібностей вихованців, відчуття радості за свої досягнення , віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів та з метою обміну педагогічним досвідом упродовж 01-08 листопада 2016 року у «Школі радості» Золочівського НВК було проведено Тиждень початкової освіти.
У плані проведення Тижня було передбачено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характерів. Заходи обговорено на засіданні методичного об'єднання вчителів 1-4 класів. Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів, вихователів ГПД та учнів, були цікавими та корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів, продемонстрували роботу із адаптованою програмою «Лицем до дитини».
Як свідчать результати проведеної роботи, відгуки вчителів 1-4 класів, учителів-предметників про результативність її проведення, Тиждень початкової освіти пройшов творчо, на високому науково - методичному рівні, продемонстрував зацікавленість учителів питанням підвищення ефективності організації навчально – виховної роботи, продемонстрував переваги інтеграції навчальних предметів, готовність опановувати новими знаннями із педагогіки та психології, пошук нових шляхів покращення навчально–виховного процесу - робота з адаптованими програмами «Крок за кроком» та «Лицем до дитини» задля розвитку пізнавальної діяльності учнів.
Розпочався тиждень загальношкільною ранковою зустріччю, Завальнюк Г.І., голова МО вчителів початкових класів, оголосила тему тижня «Дружба – це скарб». Учні міркували, скільки є у них справжніх друзів та переглядали фрагменти мультфільму «Дружба» . Блозовська Н.І, вчитель 2-А класу, підготувала і провела ранкову зустріч, де діти метикували, як діяти, коли з тобою не дружать. Вони дійшли висновку, що для того, щоб дружити, потрібно докладати зусилля. А також учні початкової школи міркували над питанням: «Хто кращий друг: комп’ютер чи людина» разом з Дудар Х.Т., вчителем 2-Е класу.
За запрошенням директора Сухецької Я.Д., у «Школу радості» завітали творчі учителі району Зозулівського НВК ( Рудницька І.), Плугівського НВК (Руда М. ), Струтинської ЗОШ ( Бойко Г.) та Великовільшанецької ЗОШ (Гаврилів М.).
Колеги побували на різноманітних заходах, а саме: відкритому уроці з навчання грамоти у 1-А кл. (учитель Павлусь Р.Є.), відкритому уроці математики у 1-Е кл.( учитель Іванчишин Л.Є.), інтегрованому уроці природознавства та математики у 3 кл.( учитель Завальнюк Г.І.). Учителі показали різні форми та методи проведення уроків. Підсумком робочого дня був майстер-клас «Педагогічний такт і майстерність вчителя»., який провела Нечайко Т.В. Саме тут гості й учителі-початківці не лише спостерігали за інтерактивними методами під час інтеграційного навчання молодших школярів, а й самі були учасниками інтегрованого навчального процесу.
Упродовж тижня було організовано тематичну виставку малюнків «Мій друг», класні керівники гуртували класні колективи, проводячи тренінги та ігри на ГПД. П’ять днів – п’ять кроків: 1. Скільки у тебе друзів? 2. Якщо з тобою не дружать, то….3.Щоб дружити, докладай зусиль.4.Хто кращий друг:комп’ютер чи людина? 5. Справжній друг – це…
Підсумком проведеного тижня став клубок «дружби», який діти передавали з класу в клас. Важливо, що учні, під керівництвом Павлусь Р.Є., дійшли таких висновків: найвірніший товариш кожної дитини є мама, у школі - вчитель- друг,однокласники, яким можна довірити таємниці. Завершальним акордом було виконання флешмобу під супровід пісні «Дружба єднає усіх».
Проведені різнопланові заходи свідчать, що вчителі початкових класів - фахівці своєї справи, пробуджують творчість і пізнання учнів, підтримують інтерес та бажання вчитися.
Л.Є.Іванчишин, учитель «Школи радості»
Коментарi