ДЕНЬ УЧНІВСЬКОГО ВРЯДУВАННЯ

День учнівського врядування
у Золочівському НВК
"Школа радості" - ДНЗ"
Часто у дітей складається враження, що у дорослих легке життя: ніхто не вказує, що робити, маєш власні ідеї, плани, гроші, сам собі господар.
Уже вкотре напередодні 01 квітня учні 7-9 /інколи і 6 класів/ "Школи радості" Золочівського НВК мають нагоду відчути насолоду дорослого життя в День учнівського самоврядування. Цьогоріч традицію теж не порушено. 29 березня о 09.00 відбулась заміна: учні стали вчителями, вихователями, кухарями, медичними працівниками.
На ранковій лінійці директор НВК Богонюк Анна ( президент учнівського парламенту) представила новий педагогічний колектив «Школи радості» та технічний персонал і всі розійшлись по своїх робочих місцях.
Спершу учні з азартом та цікавістю взялись до роботи, виконуючи різні обов’язки. Але з кожною годиною вогники в дитячих очах згасали і було помітно, що вони виснажились. Як підсумок, було проведено 42 уроки, заметено 4 поверхи, зварено казан гречки та зроблена 71 котлета.
Аналізуючи проведений робочий день у школі, ми визнали, що працювати, якою би не була робота, - важко, але цікаво. Ось найяскравіші думки та враження.
«Мені сподобалося бути директором, але ця робота складна, оскільки потрібно керувати усім освітнім процесом, усе тримати на контролі». (Богонюк Анна)
«Мені сьогоднішній день вдався сповна, учні 6 класу на уроці біології мене уважно слухали, нотували все у зошити і гарно відповідали». (Мартинишин Давид)
«Учителем працювати цікаво, але зовсім нелегко. Нас слухали. Я все зробила, що запланувала». (Гутор Анастасія)
«Робота вихователя нелегка, але мені сподобалось: діти були чемними, виконували поставлені перед ними завдання (виготовляли листівку для рідних)». (Кірілова Аліна)
«Я навчилася вимірювати тиск механічним тискоміром». (Мирка Вероніка)
«З обов’язками впорався швидко, виконав усі завдання». (Собистинський Тарас)
«Робота учителя не легка, оскільки він має сам забезпечити собі освітній процес /принести комп’ютер з першого поверху, проектор з інформатичного класу/ і забезпечити це все за кілька хвилин перерви». (Сухецький Дмитро)
«На нашу думку, вчителями бути важко, тому ми б не обрали в майбутньому такої професії». (Фалковська Анастасія та Радовець Вікторія)
«Сьогодні ми прибирали коридори школи та слідкували за порядком у гардеробі. Нам сподобалась ця робота. Ми повинні бути вдячними людям, які так важко працюють, аби тримати школу в чистоті. Зі свого боку мусимо теж їм допомагати – не смітити». (Солтовський Віктор та Бородай Юрко)
«Я не можу сказати, що бути завучем надзвичайно важко, але я уже вирішила, що в майбутньому не бажаю працювати ні завучем, ні вчителем». (Нечайко Поліна)
«Мені здається, що вчитель – це покликання (одного бажання мало). Це величезна клопітка праця.Ми маємо бути вдячні нашим вчителям». (Ковбаса Богдан)
Дорогі діти, дякуємо вам за чудовий день, світлі душі та цікаві думки. Готуйтесь до дорослого життя, але не поспішайте дорослішати. Насолоджуйтесь своїм часом!
Учні 9 класу:Богонюк Анна та Нечайко Поліна
Коментарi