КАЛЕЙДОСКОП ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

КАЛЕЙДОСКОП ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
У ЗОЛОЧІВСЬКОМУ НВК
Педагогічна майстерність - це професійне вміння оптимізувати всі види навчально-виховної діяльності, спрямувати їх на всебічний розвиток та удосконалення особистості, що забезпечує високу організацію педагогічного процесу. Вона, ця майстерність, характеризується високим рівнем розвитку спеціальних узагальнених умінь, і, звичайно, залежить від особистості вчителя чи вихователя, його громадянської позиції, здатності навчатися упродовж життя , а тому й працювати творчо, інноваційно.
Щороку у Золочівському НВК «Школа радості» - ДНЗ» серед педагогічних працівників, що атестуються, проходить Калейдоскоп педмайстерності – нетрадиційне засідання атестаційної комісії І рівня - професійний конкурс , презентація освітніх досягнень і надбань.
Як скельця дитячої забавки, що змінюється від поруху руки, так і форми, методи, прийоми навчально-виховної діяльності дивували присутніх колег,членів атестаційної комісії.
Кожен із дев’яти атестантів представляв власний досвід роботи, методичні напрацювання, надбання, ділився інноваціями. Інтригуюче звучали слова: « А ви й не знали, що я…». Наші атестати – неперевершені майстрині у вишивці, у писанкарстві, у бісероплетінні, в*язанні гачком, у написанні віршів, у перукарській справі, у співі. Мультимедійні презентації вражали різноплановістю щодо розкриття проблемної теми.
Вибране життєве чи педагогічне кредо характеризує педагога вповні.
Фелештин О.П. – заступник директора з виховної роботи та дошкілля – «Вірте в людей, і вони зроблять усе, щоб виправдати вашу довіру»/М.Джон/ ,
«Кращих результатів досягає не обов*язково той, у кого мудріша голова, а швидше той, хто краще від усіх вміє координувати роботу своїх розумних і талановитих колег» /В.Джонс/;
Гошко Н.І. – педагог-організатор – «Немає солодшого, аніж спільна для нас усіх робота» /Г.Сковорода/;
Бойко Н.І. – учитель української мови, української та зарубіжної літератури – «Я люблю того, хто розтринькує свою душу, не сподівається подяки й не віддячує сам, бо він завжди дарує і не прагне себе здивувати»/Ф.Ніцше/;
Заяць Л.В. – вихователь ГПД, вчитель початкових класів, трудового навчання – «Ніколи не може бути бажання без прагнення його втілення.Для цього ми маємо єдине, що в нас є, - час. Кожен з нас – це те, що він зумів зробити зі своїм часом»;
Двірник Н.Т. – вихователь ГПД, вчитель початкових класів, образотворчого мистецтва - «Виховання – велика справа, ним вирішується доля людини», «немає нездатних людей, є нездатні визначити свої таланти»;
Павлусь Р.Є. – учитель початкових класів - «Бути, жити, творити, дихати вільною душею» /М.Грушевський/, «Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе у цьому царстві володарем» /Ш.Амонашвілі/;
Смолінська М.М. - вихователь дошкільного підрозділу – «Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом» /Л.Костенко/;
Умарова Л.В. – вихователь дошкільного підрозділу – «Щоб у дитиячих очах загорілися промінчики, ти повинен запалити в собі сонце» /В.Сухомлинський/.
Укотре переконались, що педагогічна діяльність — творчий процес, процес створення чогось нового на основі перетворення пізнаного: нового результату чи оригінальних ідей, шляхів для досягнення поставленої мети. Саме така презентація власної системи роботи, споглядання на надбання колег, невимушена дружня атмосфера – ще один крок до вдосконалення.
Дякую за свято професіоналізму і величі.
Нехай світлом правди, патріотизму, добра і миру наповнюються наші серця, коли переступаємо поріг храму науки, коли робимо крок до дитини.
Я.Д. Сухецька, директор НВК
Коментарi